Pareiza gatavošanās sporta deju sacensībām

post

Jūs un jūsu partneris ir apņēmušies apmeklēt sacensības, kurās jūs vienmēr esat sapņojis. Datums ir kalendārā, un jūs jau esat noraidījis darbu. Tas notiek!

“Bet pagaidiet”, jūs sakāt sev: “Kā es varu gatavoties deju sacensībām?” Sekojiet šim vienkāršajam ceļvedim, un jūs nekavējoties sagatavosit un neatgriezīsieties.

1. Ļaujiet sevi satikt satraukti!

Kā skaļuma sajūsmas skrūve nosaka mugurkaula, izbaudiet tos! Konkursa paredzēšana ir viena no universālajām “Dancesport” priekiem, ko pieredzējuši profesionāļi un amatieri. Daudzi dejotāji saka, ka viņi jūt enerģiju, domājot par viņu nākamo iespēju izkļūt uz grīdas. Izmantojiet šo enerģiju un izmantojiet to, lai uzlabotu savus preparātus!

Savās praksēs atgādiniet sev par to, cik aizraujošs tas jutīsies, lai izliktu uz grīdas, un ļaujiet, ka aizraušanās spožina jūsu acis un paceltu jūsu rāmi. Iedomājieties, ka jūsu partnera smaids ir gaidīts pirms grīdas uzņemšanas. Tas ir labi, lai justies mazliet bail; šī ir visa procesa sastāvdaļa. Nospiežot savas komforta zonas robežas, jūs darīsiet lēcienus gan kā konkurentam, gan dejotājam.

Tāpat kā ceļu brauciens, nokļūšana tur ir puse no konkursa priekiem. Izbaudi braucienu!

2. Iestatiet savus mērķus

Vēl braucot ar šo motivācijas pieaugumu, izvirzīti daži mērķi. Pavadīt laiku, vienīgi attīstot savus personīgos mērķus, un pēc tam strādājiet ar savu partneri, lai izveidotu partnerības mērķus, pamatojoties uz jūsu kopīgām vērtībām. Partnerattiecības vislabāk darbojas, ja abu partneru personīgie mērķi papildina mērķus, kas noteikti kā partnerība.

Jūsu mērķiem nav jābūt grandiozam! “Padarīt vienu auditorijas dalībnieku smaidu” ir lielisks, vienkāršs mērķis, ka neviens nedrīkst sajust kauns.

Brīdinājuma vārds: paturiet prātā, ko jūs darāt un kas nekontrolē danceportā. “Uzvariet ritma stipendiju” var būt slikts mērķis, jo ir tik daudz faktoru, kuru jūs nevarat kontrolēt. Vienmēr būs daži dejotāji, kas ir labāki par tevi, un daži, kas to nav. Atkarībā no tā, kas nolemj reģistrēties jūsu līmenī sacensībās, jūs varat būt kaudzes augšpusē vai apakšā. Svarīgi, ka tas neko nedara par tevi kā dejotāju. Kas par jums kaut ko saka, ir jūsu spēja jautrībai, izpildīt un uzlabot laika gaitā.

“Katru ritmu stipendijas deju smaidu” smaids izrādās lielisks mērķis, jo tas ir ne tikai saistīts ar jūsu dejām, tas ir izmērāms (skatieties savus videoklipus pēc sacensībām!), Un tas patiešām padara jūs visticamāk lai iegūtu arī ritma stipendiju. Win-win!

Kur vien iespējams, pievērsties deju norisei (“Es gribu ikvienu papēdi vadīt tango!”), Nevis produkts (“Es gribu uzvarēt tango”), un jūs atradīsit sev daudz jautrāku un, nenozīmīgi, to labāks rezultāts.

3. Rūpējieties par rezervēšanu un plānošanu.

Jo vairāk jūs darīsit iepriekš, jo daudz jautrības jums būs jūsu Danceport sacensībās. Sāciet, izveidojot plānu sev, kas attiecas uz sekojošām sešām kategorijām:

Reģistrācija – pārliecinieties, ka esat un jūsu partneris ir reģistrējies! Bieži tiek novērotas agrīnās putnu likmes, tāpēc nokļūstiet pēc iespējas ātrāk. Ja konstatējat, ka reģistrācija ir mulsinoša, varat jautāt draugam vai nosūtīt pa e-pastu reģistratoram. Kad esat iegādājies savu reģistrāciju, pārējā būs vienkārša.

Pārvadājumi – ja jūsu sacensība notiek citā pilsētā, jums, iespējams, būs nepieciešams iepriekš veikt ceļojumu (lidojumi, nomas automašīnas utt.). Rūpēties par šīm atrunām agri dos relaksējošu, jautru ceļojumu.

Naktsmītnes – tāpat kā transportēšana, tas maksā to izdarīt jau iepriekš. Daudzas sacensības tiek organizētas viesnīcu konferenču centros, un telpu bloki var doties ātri, it īpaši lielākos sacensībās. Rezervējot savu vietu tagad, ir tikai viens tālruņa zvans.

Kostīms – Izplānojiet to, ko jūs gatavojat nēsāt un pārliecinieties, ka tas ir labā stāvoklī pirms sacensībām. Ja ir vajadzīgi remonti vai tīrīšana, plānojiet to izdarīt vismaz divas nedēļas iepriekš. Ja jums ir jautājumi par to, ko jums vajadzētu valkāt vai nekad neesmu dejoja sacensībās, jautājiet savam profesionālajam instruktoram – viņi norādīs, ka jūsu vecums un kategorija ir pareizajā virzienā. Ja jums vēl ir jautājumi, skatiet šeit jautru ceļvedi. Mērķis ir, lai jūsu sacensību kostīms un apavi būtu gatavi doties divas nedēļas pirms sacensībām. Tev tie būs vajadzīgi praksē.

Pārtika – Lai gan tas var šķist ne tik tūlītējs kā pirmajiem četriem, tas maksā, lai būtu plāns jūsu maltītēm. Vai jūs ēdīsit viesnīcas restorānā vai arī izbraucat uz pilsētu pārtiku? Kāda veida uzkodas jūs piesauksit, lai pārliecinātos, ka jūsu enerģijas pīķi ir uz sacensību grīdas? Paturiet prātā skaņas uztura principus. Es personīgi nokļuvu lielu nobraukumu no ketogēnas diētas, bet jūsu nobraukums var atšķirties.

Iepakojuma saraksts. Tas var šķist sierīgs, bet iepakojuma saraksts ir labākais veids, kā nodrošināt jūs un jūsu deju kurpes sacensību dienā nesasniedz 500 jūdzes (un jā, es to tiešām redzēju!). Ir daži vispārīgi priekšmeti, kas ikvienam būs jāuzņem, bet iesaiņojuma saraksti parasti ir ļoti specifiski indivīdam. Pati iepakošanas saraksta izveides akts ļaus jums daudz mazāk aizmirst neko svarīgu. Galu galā jūs uzlabojat savu iepakojuma sarakstu, lai tas atbilstu jūsu stilam un konkurencei.

Veicot šos pasākumus, jūs izveidosiet gludu, patīkamu konkurences pieredzi.

4. Plānojiet savu praksi un praksi savā plānā

Nedēļas laikā pirms sacensībām jums vajadzētu plānot trenēties nedaudz vairāk nekā parasti. Sadarboties ar savu profesionālo treneri vai instruktors, lai noteiktu, cik daudz prakses jums vajadzēs, lai sasniegtu savus mērķus, un pēc tam iestatiet savu grafiku atbilstoši. Ir svarīgi praktizēt gan tehniku, gan izpildes prasmes, kas ved uz konkurenci. Jūsu rutīnas jūtas ērti, bet ne garš. Labākie izpildītāji (tas ir jūs!) Nospiež savas komforta zonas robežas, baudot deju darbību.

Sacensībās tuvojoties, praktizējiet savu konkursu. Atrodiet piemēru tādu deju rindas, kuras jūs darīsit pakalpojumā Youtube, un praksē ejot pa grīdu, dejojot, atkārtoti pozicionējot un atzīmējot auditoriju ar smaidu, kā festivāls un mūzika. Lai sekmīgi veiktu šos šķietami mazos dejas elementus, ir svarīgi atkārtot šos diezgan mazos aspektus – jūs nevēlaties neveiksmīgu pāreju, kas iznīcina citādi izveicīgu deju. Turklāt, pirms sacensībām, varat atrast iespējas piedalīties tiešraidē. Vietējie vitrīnas bieži vien strādā labi par to. Strādājiet pie acu kontakta, sejas izteiksmes un atvieglinātas koncentrēšanās citu cilvēku klātbūtnē. Apmācot sacensības tā, kā tā tiks vadīta, jums būs mierīgs prāts un sacensības!

Pēdējo divu sagatavošanas nedēļu laikā pārliecinieties, vai esat valkā savas konkurences kurpes, lai tās izlauztu un pierastos pie viņiem, un vismaz vienu kleita mēģinājumu, kurā jūs izmēģināt savus kostīmus, aplauzums, mati un veiktspēju uzreiz. Izdariet piezīmes par to, kas varētu labāk strādāt, un, ja nepieciešams, jūtieties brīvi izdarīt vairāk kleitas mēģinājumus, līdz tas jūtas labi.

5. Atpūtieties un izklaidējiet!

Kad esat pabeidzis visu iepriekšminēto, vislabāk ir atpūsties. Tu esi gatavs! Izejiet no sociālajām dejām vai skatieties dažus konkurences videoklipus, ja jums ir nepieciešams izlaist kādu konkurējošu tvaiku. Danceport sacensības ir paredzēts baudīt, neuztraucoties.

Kad ierodas lielā diena, izmantojiet savu iesaiņošanas sarakstu, lai saņemtu viss kārtībā, un pēc tam dodieties uz konkursu, izmantojot izvēlēto transporta veidu. Kad jūs nokļūstat viesnīcā, reģistrējieties un apstipriniet, ka jūsu rezervācija ir precīza, tad ejiet uz augšu un izpakojiet savas lietas. Ja izklaidējat ar savu partneri, parasti tas ir labs laiks, lai pārskatītu savus nedēļas nogales mērķus un satrauktu kopā! Izpildieabi praktizēto plānu konkurences līmenī un lieliski pavadiet laiku. Neaizmirstiet turēties apkārt un vērot citus dejotājus – danceport ir vizuāls sporta veids! Dejas, ko jūs redzat visu nedēļas nogali, iedvesmo jaunus augstumus.

Redzi tevi uz grīdas!

Deju nodarbības parasti sākas ar treneri, kurš paskaidro studentam pareizo ķermeņa stāju (bieži vien ir pareizs tikai no viņa viedokļa). Ir ļoti svarīgi, lai iesācēji sāktu ar kvalificētu skolotāju, jo ar nepareizu stāju mugura cieš daudz slodzes un nopietni kaitē veselībai. Jums ir jābūt uzmanīgiem ar pēkšņām, pārspīlētām kustībām.