post

Lietas, kuras jūs nevarat kontrolēt sporta deju sacensībās

  • Cik karstā ir sacensības
  • Cik auksts ir sacensības
  • Kā slidens ir grīda
  • Cik lipīga ir grīda
  • Cik piepildīta grīda
  • Cik tukša ir grīda?
  • Cik liela ir grīda?
  • Cik maza ir grīda
  • Kad jūs dejoja ļoti agri
  • Kad jūs deju ļoti vēlu
  • Kad jūs dejojat visu savu siltumu in.a.row
  • Kad jūs dejojat visu savu siltumu izplatīties visu dienu
  • Kad viņi darbojas pirms grafika
  • Kad viņi brauc aiz grafika
  • Cik ilgi tiek dejots katrs siltums?
  • Kas ir mūzikas temps?
  • Cik spēcīgs ir beat
  • Kāda dziesma ir atskaņota
  • Cik cilvēki skatās
  • Cik daži cilvēki skatās
  • Kur citi pāri dejojuši
  • Kad citi pāri dejo
  • Citu pāru deju
  • Citu pāru vieta
  • Kā tu norisi
  • Cik daudz laika jums ir starp siltumu, ja jūs dejojat vairāk nekā vienu stilu
  • Ko dara jūsu partneris

Lietas, ko jūs varat kontrolēt sporta deju sacensībās

  • Jūsu dejas
  • Jūsu izskats

Nu. Šis otrais saraksts ir īss.

Šeit ir grūti pierādīt kompas: vienīgais, kas jums pieder, ir pats.

Bet daudzus nekontrolējamos konkurences aspektus var vadīt, pienācīgi sagatavojot “tikai” savu deju un savu izskatu.

Jūs varat praktizēt pēc iespējas vairāk RIDICULOUS situāciju tik reižu, cik vien iespējams, jo viņi visi ir sasnieguši.

  • Jūs beigsiet dejot “Atvērtā amerikāņu Vīnes valsis” uz 12 collu platformas četrām pēdu no zemes 500 vadītājiem.
  • Jūs veiksmīgi pabeigsiet alkohola reibumā, veicot profesionālas sacensības ar savu studentu.
  • Jums būs pilnīgi jāpamet pīle, bobs, aust un atsevišķi no sava partnera.
  • Jums būs garderobes darbības traucējumi.
  • Jūs dejojat plkst. 1:00 pēc pulksten 6:00.
  • Jūs saņemsiet kicked, uzkāpt un elbowed.
  • Jūs pauzēsiet vienā vietā vairāk nekā vienu pasākumu.
  • Tu kritīsi.
  • Jūs pilnībā aizmirstat savu parasto.
  • Jūs dejojat “Inchworm” finālā.

Deju istabā notiek sūdi. Izaicinājums ir mācīties, kā ar to rīkoties. Un, kad jūs uzzināsiet, kā ar to rīkoties, daudzas no “problēmām”, kas jums ir uz sacensībām, būs daļa no ikdienas rutīnas, nevis iznīcināt savu laiku uz grīdas.

Izaicini savus dejas

  • Praktizējiet grīdas, kas ir pārāk niecīgas (izmēģiniet mūsu māju vai sadaļu pie lielas sacensības ar krēsliem!)
  • Mācieties ar mūziku, kas ir pārāk lēna, pārāk ātra un pārāk ilga
  • Praktizējiet studijas pulkstenes stundās vai veidojiet prakses kārtis ar saviem pumpuriem (it īpaši, ja tie deju dažādos līmeņos nekā jūs!)
  • Prakses laiks plkst. 6:00 un pusnakts
  • Ielūkojiet katru studijas vitrīnu, vietējo comp un pieejamības iespēju
  • Praksē ar savām vismazāk mīļotajām dziesmām un žanriem
  • Praktizējiet pats! (Vai dažreiz ar savu partneri blakus jums, bet nav saistīts)
  • Praktizējiet ar saviem draugiem, kas mērķtiecīgi nonāk jūsu ceļā
  • Praktiski uzlādējiet tālruni, pirms dodaties miega režīmā un iestatāt 7 trauksmes signālus, lai jūs zināt, ka jūs nepalaidat garām siltumu.
  • Praktiski jautri (veido stāstu līniju: es pilnīgi iznīcinu mirušā zvaigzni manā valčā, atrodiet savus draugus uz blakus esošajām pusēm un izdomājiet tos, izlikties, ka esat jūsu deju varonis un novirziet to izpildījuma stilu)

Izaiciniet savu izskatu

  • Praktizējiet savus matiņus un aplauzums miljoniem reižu, lai jūs zināt, ka tas viss notiks pareizi. Vai nē, vai ne?
  • Praktiet savu reālo kleitu un matiem un aplauzums, lai pārliecinātos, ka jūsu kājām nav nozvejas jūsu zirgu ausī, vai jūsu bārkstis nepaliek jūsu partneri sejā uz šo vienu triks un ka jūs tiešām izskatās tā, kā jūs vēlaties meklēt .
  • Izmēģiniet savas iedomātā bikses, lai pārliecinātos, vai garums ir pareizs: jūs tikai vēlaties redzēt savu pizza zeķu ieskatu , nevis redzēt visu potīti jūsu potīti.
  • Praktiet savu izvēršanu, lai jūs zināt, cik daudz pagriezienu jūs varat droši izdarīt, kā neaizķerties jūsu pludiņos un kādā veidā jūs abi saskaras.
  • Video savu “tech” praksi un redzēt, vai jūsu izskats ir saliedēts.
  • Nosūtiet videoklipu (vai pat attēlus) dažiem uzticamiem treneriem un noskaidrojiet, vai viņi piekrīt.

Perfect Round

Darbs pie visām šīm idejām sasniegs kulmināciju Perfect Round, vai ne?

Nav perfekta apļa.

Esmu dzirdējis, ka dejotāji runā par šo koncepciju neskaidri. Viņi dejoja ievērojami labi, bet “tas nejutās labi” vai “mēs nonācām šajos pāros” vai “es aizmirsu to darīt to, ko esmu strādājis” vai “es nokritu” vai kas jums ir.

Vakuuma sacensības nav, kā teica Yoda.

Kaut arī dejošana jūsu kārtība “pilnība” EVER ir jauka ideja, tas nekad nenotiks. Nosūtiet savu sūdi, cik vien iespējams, vienlaikus paturot prātā visas interesantas lietas, kas var notikt, kad atrodaties konkursā (skatiet pirmo sarakstu), un jūsu izcilie, visdrīzāk plānotie mērķi saglabās jūsu attieksmi pareizajā vietā: nomierinoša un kustīga deju līnija.

Deju nodarbības parasti sākas ar treneri, kurš paskaidro studentam pareizo ķermeņa stāju (bieži vien ir pareizs tikai no viņa viedokļa). Ir ļoti svarīgi, lai iesācēji sāktu ar kvalificētu skolotāju, jo ar nepareizu stāju mugura cieš daudz slodzes un nopietni kaitē veselībai. Jums ir jābūt uzmanīgiem ar pēkšņām, pārspīlētām kustībām.